Retur og reklamasjon
Retur og bytte
I henhold til angrerettloven har du rett til å angre på kjøp på over 300 kroner innen 14 dager etter at du mottok varen. Det er ikke mulig å benytte angreretten på spesialtilpassede varer. Varen anses mottatt når du har signert ut varen fra hentested eller mottatt levering hjem. Varen må da være i opprinnelig stand og i originalemballasjen hvis slik emballasje finnes. Angreretten kan gå tapt hvis varen ikke er i slik stand som nevnt ovenfor.
Last ned returskjema og legg det ved returforsendelsen. Du ordner og betaler selv kjøp av returfrakt på ditt lokale hentested. Returen må sendes innen 14 dager etter at du har kontaktet kundeservice om retur.
Reklamasjon
Hvis det er feil på en vare, last ned reklamasjonsblankett og kontakt kundeservice på telefon +4610 - 436 09 72 eller e-post agriashop@tpl.postnord.com før du returnerer varen for å motta en returfraktseddel. Ved reklamasjon skal varen være rengjort eller vasket. Er det en feil på varen som vi er ansvarlige for i henhold til forbrukerkjøpsloven er vi forpliktet til å rette feilen eller levere en feilfri vare. For at vi på en så effektiv og rettferdig måte skal kunne håndtere reklamasjonen, ber vi om at du fyller ut reklamasjonsblanketten så detaljert som mulig. Ved ikke godkjent reklamasjon, vil returfrakt bli belastet kunden.
Opplysninger om klagemulighet
Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste kjøpt hos oss, kan du sende inn en klage til mailadresse agriashop@tpl.postnord.com.
Du kan også klage til Forbrukerrådet via www.forbrukerradet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å sende inn en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her – http://ec.europa.eu/odr
Returer og reklamasjoner sendes til:
AgriaShop
c/o PostNord TPL
Norra Stigamovägen 4
556 50 Jönköping
SVERIGE
Telefon kundeservice: +46 76 529 54 99
E-post: agriashop@tpl.postnord.com